Abortus

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Abortus
Op zoek naar Abortus? - Zoek Abortus in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Abortus, direct in beeld

Home

Nieuw bericht in forum: Mijn abortusverhaal / Abortus met 13 weken

Topic bericht:

Ik ben een meisje van 19. Ik zit op een goede school, haal goede cijfers. Ik heb een lieve vriend en we zijn al 2 jaar samen. Ik dacht vaak: Goh, ik heb het toch wel erg goed zo..

2 weken lang was ik misselijk en had ik last van brandend maagzuur. "het zal wel die vervellende buikgriep zijn" dacht ik. Ik ben natuurlijk netjes aan de pil, want een kindje wilden we nog niet. Weer 2 weken later, toen de klachten erger werden raadde mijn moeder me aan om een zwangerschapstest te doen. En ja hoor, het was raak. De dokter kon mij ook niet gelijk vertellen hoe lang ik al zwanger was. 2 weken heb ik moeten wachten voordat ik eindelijk een termijnecho kreeg. Die wees uit dat ik 12 weken zwanger was. Ik ben nu 13 weken zwanger en over een week heb ik een afspraak bij een abortuskliniek in Den haag, het CASA.

Ik wilde weten of iemand hier ervaring mee heeft, ook omdat ik dan al 14 weken ben. Ik wil graag weten hoe dat allemaal gaat. Want 14 weken is al best veel... :(

Naam:
 E-mail:

Bericht:

Smilies:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X