Abortus

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Abortus
Op zoek naar Abortus? - Zoek Abortus in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Abortus, direct in beeld

Home

Nieuw bericht in forum: Ongewenst zwanger / Ongewenst zwanger

Topic bericht:

Beste allemaal,

Ik weet niet meer hoe ik verder moet en sta voor een belachelijk moeilijke keuze.. 2 maanden terug gingen ik en mijn vriend na maanden lang ruzie maken en bek vechten uit elkaar het ging gewoon echt niet meer.. Ik ging weer thuis wonen. Tot overmaat van ramp werd mijn contract van mijn werk niet verlengt dus moest weer op zoek naar een nieuwe baan. In die periode slikte ik nog gewoon de pil maar was erg vaak misselijk dus besloot een zwangerschaps test te gaan doen.. een maand terug kwam ik er dan ook achter dat ik zwanger ben, gelijk een afspraak gemaakt en ik bleek al 11 weken zwanger te zijn. Dus ik woonde weer thuis, zat zonder werk en ben nog zwanger ook. Ik gelijk weer druk aan het solliciteren geslagen maar het schijnt erg lastig te zijn als je zwanger bent. Bij het CWI raadde ze me aan een uitkering aan te vragen maar het UWV doet ontzettend moeilijk en het duurt een eeuwigheid voordat je weet of je wel of geen recht heb op een uitkering. (weet ik tot op heden nog niet) Ik kan dus niet reageren op een woning omdat het geld inmiddels ook zo goed als op is en om thuis bij mijn ouders dat kind te krijgen is ook geen optie. Ik ben inmiddels 15 weken zwanger en heb t vertrouwen een beetje verloren en zie eigenlijk geen andere optie meer als abortus. 16 oktober heb ik een afspraak bij het FIOM en ik hoop dat hun mij kunnen vertellen wat ik nou het beste zou kunnen doen. Ik zou graag een kindje willen altijd al gewilt ok maar de situatie is er niet naar en ik heb dat kind niks te bieden. Ik vind het zo moeilijk!! Abortus ik mijn laatste uitweg en een weg die ik liever niet zou nemen.. Wat voor de meeste mensen de mooiste periode in hun leven is is voor mij een ware hel! Zijn er misschien mensen die hun mening hierover willen geven.. k hoop het van harte.. Groetjes een radeloze moeder..

Naam:
 E-mail:

Bericht:

Smilies:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X