Abortus

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Abortus
Op zoek naar Abortus? - Zoek Abortus in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Abortus, direct in beeld

Home

Nieuw bericht in forum: Mijn abortusverhaal / Mijn abortusverhaal 1jaar geleden!

Topic bericht:

Mijn abortus verhaal het is 1 jaar geleden dat ik een beslissing moest maken. Waar ik eigenlijk niet volledig achter stond. Aangekomen bij de kliniek was ik een beetje nerveus, ik had allerlei vragen in mijn hoofd. Wat gaan ze precies doen met me, ik was daar met mijn ex. We moesten een vragenlijst invullen daarna mochten we plaatsnemen. Eenmaal gezeten werd ik geroepen door een mw. Die mij van alles vroeg op dat moment het werd mij een beetje te veel, dat ik gewoon uitbarste alles wat ik in had gehouden kwam eruit. Ik werd zo emotioneel en zei dat ik het eigenlijk niet wou maar geen keuze had. Waarop ik naar de wc liep om even bij te komen. Toen ik terug liep en verder ging met het gesprek heb ik toch besloten om het te doen. Eerst werd er allerlei dingen gedaan met m\'n bloeddruk opmeten enzovoort. En moest ik gaan liggen voor echo wat ik me nog kan herinneren is dat ik op t scherm keek. En dat ik het buikje zag en beentjes. En ook snel het hoofdje.. Toen is er een pil vaginaal ingebracht en moest ik terug gaan naar de wachtkamer zodat het in zou werken ik voelde het wel bij mijn baarmoeder. Ik werd later weer geroepen toen kwam ik bij een kamer waar allerlei meiden lagen in bed ik had mezelf omgekleed en ging liggen ik was ook wat rustiger ik lag naarst een meisje dat ook 17 weken zwanger was dus kon het wel goed met haar vinden zij vertelde haar situatie en ik de mijne. Ik weet nog dat ik een van de laatste was ik kreeg een prik in mijn arm want ging onder de narcose dus ik wachte eigenlijk totdat ik aan de beurt was. Ik werd meegenomen met bed enal toen lag ik daar even later ging ik onder de narcose een van hen stond naarst me keek me aan en zei hoor je me waarop ik wazig zag en weg viel. Na alles wat zij hadden gedaan werd ik terug gebracht naar de kamer ik werd huilend wakker door de hormonen alles. Ik zag dat er nog 1 meid was met haar moeder ze was bezig met omkleden. Haar moeder liep naar me toe en zei dat alles goed zou komen met me. Ik lag daar nog in bed maar moest ook zoveel mogelijk uit bed komen om stukjes te lopen ik was ene kant opgelucht omdat het mij veel stress bezorgde en ik toch uiteindelijk aan een keuze kwam. Maar als je dan in bed ligt elke avond dan denk je er anders over, nu 1 jaar later gaat het beter met me ik heb het gewoon een plek gegeven en ben verder gegaan eerst dacht ik er veel aan en nu soms je moet uiteindelijk verder gaan. Maar ik heb er wel van geleerd ik zou het never nooit meer doen zou het me weer overkomen. Dus dames denk goed na over je keuzes sta voor de volle 100% achter je keuze die je maakt zoiets kan je niet terug draaien! Het is toch een levende wezen die je weg haalt en het zal je altijd achter volgen je gaat zoiets altijd onthouden.

Naam:
 E-mail:

Bericht:

Smilies:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X