Abortus

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Abortus
Op zoek naar Abortus? - Zoek Abortus in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Abortus, direct in beeld

Home

Nieuw bericht in forum: Algemeen / Dromen na abortus

Topic bericht:

Hallo,

Ik ben Marilyne, 20 jaar & heb in november 2011 een abortus laten doen ...
Op zich heb ik geen spijt van mijn beslissing omdat het niet goed zou komen, financieel en mentaal ... Ik had het heel graag willen houden, want het is al altijd een wens geweest. Ik vind van mezelf dat ik verstandig ben geweest, maar dit maakt niet uit dat het me wel heel veel pijn doet.
Toen ik vernomen had dat ik zwanger was was ik heel geschrokken. Ben ook heel misselijk geweest, heel veel overgegeven. & dan kwam ik op een punt dat ik uitgedroogd was, ik moest naar de spoed, heb daar een week gelegen. Heb daar ook de eerste echo gezien van mijn kindje die er toen nog was ... Na lang denken en piekeren heb ik besloten om het te laten weghalen, dit ging prima om er niet veel aan te denken, met mijn ups en downs, maar na de abortus heb ik heel nare dromen over kinderen, dat ik mama word, of dat ik zwanger ben en ik het kindje voel schoppen, dat ik mama ben geworden... ik voel me altijd heel slecht na zo een droom en moet altijd huilen en huilen ... Het is precies of ik er MOET aan denken...
Is er iemand met dezelfde ervaringen ? Of weet iemand hoe dat komt ?
Het maakt mij echt kapot ...

Naam:
 E-mail:

Bericht:

Smilies:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X