Abortus

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Abortus
Op zoek naar Abortus? - Zoek Abortus in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Abortus, direct in beeld

Home

Nieuw bericht in forum: Mijn abortusverhaal / abortus

Topic bericht:

hallo iedereen

ik ben marcella en ik ben 18 jaar bijna een jaar geleden heb ik een abortus gehad,
het is begonnen met toen ik de pil ben vergeten te slikken waardoor ik zwanger ben geraakt het was een erg moeilijke periode het ging vooral mis door dat ik het allemaal niet zo nauw nam ik dacht\\\"ik zwanger worden?! dat overkomt mij niet!\\\"maar het gebeurde mij wel waardoor ik in een hele moeilijk situatie kwam ik moets gaan kiezen om het kindje wel of niet te gaan houden en niet te vergeten moest ik het ook mijn ouders vertellen,ik was zo bang dat ze kwaad zouden worden enzo ik heb het twee weken verzwegen voor mijn ouders maar op ten duur zijn ze er achter gekomen,ik weet nog goed dat ik op school zat en mijn directeur naar mij toe kwam en zij dat ik naar huis moest gaan want mijn ouders hadden de school gebeld,ik had al een vaag vermoeden dat ze het zouden weten ik ben naar huis gefietst met m\\\'n hart in mijn keel ik kwam thuis en zette mijn fiets tegen de schuur deur aan en liep naar binnen ik zag mijn moeder met betraande ogen in de keuken staan ik werd er bang van,ik kwam binnen en op het eerste moment zij ze niks ik vroeg aan haar waarom ik thius moest komen en ze zij dat ze het zo wel zou zeggen mijn vader kwam ook thuis en vroeg of ik even met hun aan de tafel wou gaan zitten we gingen allemaal zitten en toen vroeg mijn moeder aan mij\\\"marcella ben je zwanger?\\\" waarop ik andwoorde ja mijn ouders en ik begonnen te huilen het was erg zwaar om mijn ouders te zien huilen(hoe ze er achter zijn gekomen zeg ik liever niet)mijn vader belde mijn ex vriend en vroeg of hij wilde komen dat deed hij we hebben samen nog lang aan die tafel gezeten mijn ouders hadden mij uitgelegd dat hun me graag wouden helpen maar dat konden ze niet we hebben alle mogelijkheden nagetrokken,toen was de keuze aan mij om een abortus te doen of niet uiteindelijk heb ik gekozen voor een abortus niet de makkelijkste uitweg maar wel de beste voor mijn kindje en voor iedereen ik kon het kindje geen toekomst geven wat ik wel heel graag het gedaan,nu een jaar naar mijn abortus heb ik het er nog wel moeilijk mee vooral de dag dat je het laat doen en de dagen ernaa zijn heel zwaar eigenlijk is een abortus altijd zwaar je hele leven lang want je neemt het je hele leven lang mee!
(u)
dit was mijn verhaal.

Naam:
 E-mail:

Bericht:

Smilies:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X