Abortus

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Abortus
Op zoek naar Abortus? - Zoek Abortus in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Abortus, direct in beeld

Home

Nieuw bericht in forum: Mijn abortusverhaal / abortus na misbruik...

Topic bericht:

Hallo,

Op mijn 16e kwam ik erachter dat ik zwanger was. Dat ik het kind niet wilde en kon houden stond vast. Daarvoor was de situatie te complex. En op mijn 16e een kind van iemand waarvan ik niet eens (direct) hield?
Ook 'hij' (ik kan geen andere benaming voor hem verzinnen) - in de 40 en getrouwd - was er mee eens en samen hebben wij de abortus ondergaan. In de herfstvakantie, terwijl zijn vrouw een weekje weg was, gingen we er tegenaan en kon ik die vakantie bij hem blijven.

Een afschuwelijke herinnering. Het liggen, het gevoel, de geluiden en 100 keer dezelfde vraag; 'wil je het echt?'.

Ik ben nu 4 jaar in therapie vanwege het misbruik. Ik heb vrijdag voor het eerst wat verteld aan mijn therapeut over de abortus. Ik had mezelf voorgenomen om et nooit te vertellen aan iemand, maar toch... toch heb ik het gedaan.

Al het pijn komt naar boven en vooral de vraag; heb ik er wel goed aan gedaan? Had dat mini-mensje het recht niet gehad om te leven? En tuurlijk, dan had mijn leven er niet uitgezien als hoe het er nu uit ziet. Ik weet ook niet of ik van hetkind zou kunnen houden aangezien er zo'n nare geschiedenis aan vast zit...

Ik zou het fijn vinden om met mensen in contact te komen om op mijn vragen antwoorden te krijgen. Voornamelijk zit het in mijn hoofd: hoe verder. Hoe hebben jullie het geaccepteerd dat het goed was? Het doet mij zo verschrikkelijk veel pijn...

Tham..

Naam:
 E-mail:

Bericht:

Smilies:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X