Abortus

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Abortus
Op zoek naar Abortus? - Zoek Abortus in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Abortus, direct in beeld

Home

Nieuw bericht in forum: Algemeen / Abortus klachten erna

Topic bericht:

Hoi allemaal, gisteren heb ik een curretage behandeling gehad, ik was 7 weken zwanger op dat moment. In plaats van een volledige narcose, of een roesje geloof ik, heb ik gekozen voor een plaatselijke verdoving omdat ik de ingreep wellicht vooraf iets onderschat had. Zonder er al te veel over te zeggen, het was niet prettig, die plaatselijke verdoving...Maar, wat ik me nu afvraag: ik heb nu, de dag erna, ontzettend veel buikpijn, maar ook een soort spierpijn in m'n maag, of eigenlijk door m'n hele buik heen. Ik kan amper rechtop staan, en als ik loop dan schuifel ik als een oud dametje door het huis. Is er iemand die dit herkent? Als ik de klachten van na een curretage google kan ik er namelijk niks over vinden. Ik kom eigenlijk alleen maar verhalen tegen van vrouwen die het achteraf allemaal reuze vonden meevallen, lichamelijk dan. Ik ben erg benieuwd naar vrouwen die hetzelfde hebben meegemaakt, ook een curretage met alleen plaatselijke verdoving. Wat waren jullie klachten erna? Heel erg bedankt alvast!

Lotte

Naam:
 E-mail:

Bericht:

Smilies:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X