Abortus

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Abortus
Op zoek naar Abortus? - Zoek Abortus in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Abortus, direct in beeld

Home

Nieuw bericht in forum: Mijn abortusverhaal / Abortus, nasleep

Topic bericht:

Ik heb 4 maart een abortus ondergaan en kan het nog steeds niet achter me laten.. Ik was 6 weken zwanger toen ik erachter kwam dat ik over tijd was. Ik woonde toen nog bij mijn ex vriend en was zwanger van mijn leidinggevende (stomme fout, heb 3 kwart jaar een affaire met hem gehad) omdat mijn ex en ik meer als huisgenoten leefden dan als partners. Altijd een condoom gebruikt plus ik slikte de pil, dit nooit durven verwachten.. Dezelfde avond toen ik erachter kwam over tijd te zijn de vader van het kindje ingelicht en de dag erop naar hem toe om de situatie te bespreken. 3 zwangerschapstesten gedaan en alle 3 positief.. Tijdens het gesprek liet de vader weten dat wat hem betrof abortus de enige optie was en dat hij zn handen eraf zou trekken als ik het kindje zou houden. Nu moest ik natuurlijk a la minute verhuizen, kwam bij een goede vriend terecht maar de situatie was gewoon zo dat ik het niet alleen kon. Ik heb een parttime baan van 22 uur en in mijn eentje was het financieel niet haalbaar om het kindje alleen op te voeden, plus het feit dat ik geen eigen woning had. Nog een week of 3 gewacht voor ik het lef had een afspraak te maken bij de kliniek, aan de ene kant hoopte ik dat de vader zou bijdraaien en in mijn hart was abortus nooit de keuze geweest die ik in mijn hoofd had.. Toch doorgezet en het was de moeilijkste keuze die ik ooit gemaakt heb.. De pijn van de abortus heftig maar niets kon op tegen de emotionele pijn. Mijn hart brak in 1000 stukken, en het ergste is dat zo weinig mensen begrip kunnen opbrengen.. Op mn werk zeggen ze achter mn rug dat ik maar de makkelijkste weg heb gekozen, maar als ze eens wisten hoeveel pijn het me nu nog doet.. Maar ik kon voor mijn gevoel niet anders, ik wil mijn kindje alles kunnen geven wat het nodig heeft en dat kon ik in deze situatie niet.. Diep van binnen kan ik het mezelf niet vergeven..

Naam:
 E-mail:

Bericht:

Smilies:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X