Abortus

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Abortus
Op zoek naar Abortus? - Zoek Abortus in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Abortus, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Abortus > Forum > Mijn abortusverhaal > Positief test, maar niet zwanger
  M  1. Geplaatst op 28 maart 2012 om 15:24 uur   quotenieuw berichtemailedit 

M∑†WO, 28/03/2012 - 14:10
Ik heb 14 maart onveilig gevreeŽn met mijn vriend. Ik heb de dag daarna een morning after pil geslikt. Ik zou rond 20 maart ongesteld moeten worden. Is nog steeds niet gebeurt. Ik kreeg gisteren buikkrampen en kleine lichte bloeding na plassen. Ik moest ook heel vaak naar de toilet en gevoelige borsten. Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan. Volgens de test ben ik zwanger. Vandaag naar de huisarts geweest. Ook weer een test gedaan, weer positief uitslag. Maar beide keren waren de streepjes heel licht van kleur. Ik had volgens de huisarts ook blaasonsteking.
Vandaag naar het ziekenhuis geweest, ik heb een externe en een interne echo gehad. Op beide echo's was er niets te zien, volgens de doktor. Nu moet ik nog twee weken wachten om te zien of ik echt zwanger ben. Volgens de dokter ben ik of nog heel vroeg zwanger, dat er niets te zien is of ik krijg nog een miskraam deze week, door de morning after pil. Ik denk dat ik een abortus wil. Dus het is heel raar dat ik niet weet of ik wel of niet zwanger ben. Ik heb nog een beetje buikkrampen maar geen bloedingen meer.

Zijn er vrouwen die zoiets meegemaakt hebben? Zo ja, was je toch nog zwanger?

Alvast bedankt voor jullie reacties

Xvr  2. Geplaatst op 29 april 2012 om 19:20 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hey,

Wat ontzettend naar dat je in zo een onduidelijke situatie zit. Ik heb het zelf niet meegemaakt, kwam er pas na 11 weken achter (pil doorgeslikt). Ondanks dat ik al lang zwanger was, was het streepje bij de ene tester heel duidelijk en bij de andere weer wat minder. Ik hoop dat je een miskraam krijgt, is toch de meest makkelijke weg. De bloedingen kunnen overigens een teken van innesteling zijn. Ik heb mijn verhaal op het forum van casa.nl gezet onder de naam 'mijn verhaal' van XvR gezet. Mocht je daadwerkelijk een abortus willen, kun je dat misschien lezen

Succes en sterkte!

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X