Abortus

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Abortus
Op zoek naar Abortus? - Zoek Abortus in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Abortus, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Abortus > Forum > Ongewenst zwanger > 18 jaar en ongewenst zwanger.
  Stacy  1. Geplaatst op 16 maart 2011 om 21:22 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Toen ik 18 was , was ik opeens plotseling ongewenst zwanger.

Ik heb sins een jaar een lieve vriend.
Maar voor hem heb ik 4 jaar een relatie gehad met een jongen dat was een verschrikkelijke jongen , die sloeg me en dat was gewoon niet gezond meer.
In die 4 jaar tijd dat ik met hem een relatie had , slikte ik afentoe de pil ik was toen 13 toen ik een relatie met hem kreeg tot me 17e.
Maar ik heb 1 keer van hem een miskraam gekregen , toen dacht ik bij mezelf wat je nu aan het doen ben dat mag niet nog een keer gebeuren stel nou dat het geen miskraam was geweest wat dan ? dan had je over 9 maanden met een kind gelopen waarvan je wist dat je niet gelukkig was met de eventuele vader. Ik woon ook nog thuis dus wat had ik t kindje te bieden?
Die relatie ging voorbij.

Ik ontmoette B. waar ik nu een jaartje mee gaat , maar ook daarmee ging het mis.
Ik werd zwanger , maar ik wist dat we het ook nu niet konden houden en er een beslissing gemaakt moes worden.
Ik had iets levendigs in mij , een kindje een groeiend kindje.
Aan me moeder had ik het nog niet verteld , ik had eerst een test gedaan met me vriend om het samen te verwerken dat het zo was , hij was het er niet mee eens dat we het eventueel zouden houden en ik ook niet dus we hadden toch besloten voor een abortus , sommige mensen zeiden tegen me waar ben je mee bezig , er zijn zoveel vrouwen die kinderen willen maar ze niet kunnen krijgen , en jij krijg ze en laat ze gewoon keihard weghalen.
Maar ik heb me daar niks van aangetrokken , maar nu kwam het nog ik moest het aan me moeder vertellen.
Maar hoe?
Ik zei dus dat ik overtijd was en dat ik een test moest doen , zei haalde die dag meteen een test dus k had niet verteld dat ik het al wist, ik deed net alsof ik gek was , nja die test gaf natuurlijk positief aan.

Ze schrok maar ze was abosluut niet boos , ze was er voor me en vroeg wat ik wou.
Ik vertelde haar dat ik het niet wilde houden en B. ook niet.
Ze belde de assistent van de dokter en die vertelde dat ik een verwijskaart kon komen halen de volgende dag of 3 dagen later ik weet het niet precies meer.maar ik ging met me moeder naar de dokter en haalde de verwijskaart op had nog een gesprek met de dokter , of ik ooit van voorbehoedsmiddelen had gehoort , terwijl het gekke was dat ik gewoon elke dag de pil slikte alleen het niet deed met condoom.
Hij vertelde dat ook de pil niet 100% betrouwbaar is maar goed.
Ik moes mijn afspraak bij CASA KLINIEK bevestigen dus ik belde er naar toe dat ik zou komen.

Met me vriend ging ik daar heen en ik was zo zenuwachtig maar had toen ook gehoord van de abortuspil , ik hoopte dat ik daar nog voor in aanmerking kwam.
We gingen daar zitten en het was een man waar ik helemaal niet blij mee was , maar goed hij was heel vriendelijk alleen moeilijk te verstaan.
Ik moest een hele vragenlijst invullen en er werd een echo gemaakt , ik wilde niet kijken want ik was bang dat dat me keuze zou beinvloeden , maar B. wilde het wel zien , we keken er allebei naar en we lieten allebei eventjes een traan en zeiden tegen elkaar dat dit het beste was.

Nou ik kreeg pilletjes mee naar huis want ik was 4 a 5 weken zwanger en kwam in aanmerking voor de abortuspil.

thuis mocht ik 2 pilletjes innemen wat de groei zou stoppen van het kindje.
2 dagen later moest ik 4 pilletjes vaginaal inbrengen wat een miskraam zou opwekken.

Ik deed het samen met me moeder , me vriend was aan het werk en we hielden wel contact.
Nou 2uurtjes later nog niks , 3 uurtjes later nog niks.
En toen brak het vierde uurtje aan en toen begon het , krampen in me buik , overgeven , diaree alles kwam tegelijkertijd.
Ik werd er helemaal eng van ik wist niet waar k het zoeken moest. na 6 uur ging ik plassen en kwam het er eindelijk uit met stolsels.

Ik denk er op de dag van vandaag nog aan als ik mensen met kinderen ziet dat ik dan denk ik had ook met een kindje kunnen lopen en vragen van hoe zal ze er uit zien of hij. zou het een jongetje worden of een meisje , zoveel vragen maar geen antwoorden.

Maar dat is wel de beste keuze geweest.

xx

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X