Abortus

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Abortus
Op zoek naar Abortus? - Zoek Abortus in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Abortus, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Abortus > Forum > Algemeen > Wat zijn de symptomen na mislukte abortus?
  Sharon  1. Geplaatst op 13 november 2010 om 04:34 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik heb 3maanden geleden een abortus gehad. De dagen erna had ik nergens last van. Bij de eerste na controle was mijn test nog positief. Dat was 3weken na mijn abortus. Een maand later heb ik weer een test gedaan en er stond duidelijk NIET ZWANGER. Ik ben gewoon ongesteld geworden. Gebruikte meteen na behandeling de pil. Maar nu heb ik last van mijn buik. Mijn buik is hard. Ik ben heel moe en suf. Ik ben bij de dokter geweest en ze luisterde naar mijn buik en zei dat mijn abortus gelukt was. Ik vond het vreemd dat ze dat kon horen, maar oke zij is de dokter. Nu heeft ze me vezels gegeven tegen mijn harde buik en zegt dat het waarschijnlijk aan mijn darmen ligt. Ik heb geen last van moeilijk poepen dus ik weet niet waar ze het vandaan haalt. Ik gebruik die medicijnen nu een week en er is nog geen resultaat. Ik ben bang dat ik nog zwanger ben. Of dat er iets fout is gegaan. Nu moest ik afgelopen dinsdag ongesteld worden en het is al zaterdag en ik heb nog niks gemerkt. Dat kan natuurlijk van de spanning komen, maar dat geloof ik niet. Weet iemand misschien wat de symptomen zijn na een mislukte abortus???

Manon  2. Geplaatst op 14 mei 2012 om 16:17 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Ik zou bij vragen en twijfel bij de kliniek zelf contact opnemen.
Ze weten daar meer vanaf als de dokter, misschien is er ergens anders iets mis gegaan.

Heel veel succes,
Manon

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X