Abortus

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Abortus
Op zoek naar Abortus? - Zoek Abortus in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Abortus, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Abortus > Forum > Mijn abortusverhaal > zoveel pijn in mij
  Kelly  1. Geplaatst op 15 augustus 2010 om 21:31 uur   quotenieuw berichtemailedit 

goede dag iedereen,
Ik heb een meisje van 21 jaar heb een prachtige dochter van 8 maanden. heb een vriend en we wonen nu ongeveer ander half jaar samen hij heeft een dochter uit een eerder huwelijk ze is nu 6,5 jaar oud en daarmee is alle ellende begonnen helaas.
ik raakte zwanger van mijn dochter was dolgelukkig!mijn vriend wat minder die had gemengde gevoelens erover we woude graag kinderen maar dit was iets eerder dan gepland maar we gingen ervoor ondertussen is hij een paar dagen weg geweest om na te denken vertelde hij mij helaas kwam ik paar maanden geleden erachter dat hij met zijn ex en dochter na frankrijk is geweest en het stomme is dat ik nog steeds van die man hou!ook is hij in het begin van de zwangerschap terug gegaan na zijn ex maar na nog geen dag was hij terug en ik vergaf hem(waarschijnlijk de hormonen)daarna ging alles prima tussen ons de kleine groeide goed en hij genoot er duidelijk van. ik had al een paar keer in de gaten dat zijn dochter raar gedraag vertoonde had het er ook met hem over gehad en hij vond dat ook dat zouden we proberen aan te pakken op een leuke en nette manier toen we haar echter vertelde dat ze een zusje kreeg toonde ze totaal geen emotie en vroeg of ze weg mocht we brachten haar maar na huis vanaf dat moment is ze helemaal onhandelbaar geworden eenmaal bevallen dacht ik dat alles goed zou komen in plaats daarvan ging alles mis!donderdag bevallen en zaterdag kwam zijn dochter hij mocht haar niet eerder halen toen ze de baby zag vroeg ze wanneer is het geboren en wanneer gaan jullie hier weg ze begon dingen in haar mond te stoppen en hield haar handen op de kleine der mond en neus het liep voort zo erg uit de hand dat ik de kleine voort mee moest nemen als ik ging plassen en mijn vriend??die deed er niks aan!hij vond het vooral zielig voor zijn dochter want ze moest hem delen wat ze niet wou!JA HEE ER ZIJN MILJOENEN KINDEREN DIE MOETEN DELEN!!hij liet haar maar haar gang gaan toen raakte ik weer zwanger snel na de bevalling maar ik was blij want de kleine verdiend een lief broertje of zusje!maar na een paar dagen wist ik eigenlijk dat ik het kindje in mijn buik zo te kort zou doen als ik zelfs mijn eigen kindje mee moet nemen na de wc hoe kan ik dan nog een kindje groot brengen mijn relatie is ook niet wat ie moet zijn!toen heb ik het moeilijke besluit moeten maken mijn hart huilde en nog steeds ik mis mijn kindje meer en meer denk elke dag aan hem of haar!ondertussen is het nog meer uit de hand gelopen wordt geslagen en uitgescholden alles is mijn schuld zelfs de dingen die zijn dochter doet zijn mijn schuld!tot de dag van vandaag heeft ze op school nog nooit verteld dat ze een zusje heeft en heel haar omgeving inclusief zijn familie zegt dat zij voor mij ook al zo onhandelbaar is ik ben aan het einde ben zo op ik kan niet meer schaam me heel erg en mis mijn kindje elke dag!

Neyomi  2. Geplaatst op 02 oktober 2010 om 13:05 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Jemig.. wat een verhaal!
Ik heb echt heel erg met je te doen.
Heb je hulp gezocht.. iemand om mee te praten of een maatschappelijkwerker.
Ik advieseer je om dat wel te doen.

je moet ook acties ondernemen wat betreft je vriend.
Hoe ik het lees is hij niet echt goed voor je.

Ik vind het heel erg voor je.. ik wil niet teveel advies geven, ander kom ik over als een betweter, maar als je jezelf wilt redden, moet er wel verandering komen in de situatie.

Je moet erbij stilstaan dat niemand anders je situatie kan veranderen behalve jij zelf..

Ik snap dat als je zo een dominerende vriend hebt die je slaat en uitscheld, dat je bang voor hem bent en ook bang om veranderingen te brengen, want je weet niet wat je dan te wachten staat.

heel ergg!!

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X