Abortus

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Abortus
Op zoek naar Abortus? - Zoek Abortus in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Abortus, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Abortus > Forum > Abortus ik ben niet tegen want... > Ik kan niet tegen zijn!
  Suzanne Uit..  1. Geplaatst op 30 november 2009 om 09:04 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Beste allemaal,

Mijn mening is dat je niet tegen abortus kunt zijn. Het is namelijk op de eerste plaats een beslissing van ieder individu zelf, en het is heel moeilijk om over zoiets ingrijpends te oordelen als je niet weet wat voor verhaal erachter zit. Ik heb zelf een Abortus laten uitvoeren, ik was nog heel jong en gedwongen tot sexueel contact. Ik denk nu af en toe best wel hoe mijn leven zou zijn geweest als het kindje er wel zou zijn geweest. Soms ben ik er ook heel verdrietig over, vooral als ik babys zie. Maar het is mijn beslissing geweest en ik leef nu met de consequenties. Als iemand anders in dezelfde positie een andere beslissing maakt, prima! Die keuze is dan aan haar.

Daarom zeg ik: het is een moeilijke beslissing die je zelf moet maken, maar ik ben blij dat je in Nederland de beslissing kunt/mag maken.

Suzanne.

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X