Abortus

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Abortus
Op zoek naar Abortus? - Zoek Abortus in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Abortus, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp verwijderen uit favorieten lijst Abortus > Forum > Mijn abortusverhaal > voor mij de juiste keuze
  Roos Van De..  1. Geplaatst op 12 oktober 2011 om 17:21 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik ben nu 21 jaar oud. Toen ik 14 was ondekte ik dat ik zwanger was. Ik was elke ochtend misselijk en bleef vaak thuis van school. 's middags voelde dat stom want dan voeld ik me prima. Op een gegeven moment vonden mijn ouders dat ik naar de huisarts moest om een test te doen en daar bleek uit dat ik zwanger was. Eigenlijk wist ik dat al wel, maar ik wilde het niet onder ogen komen.

Toen het eenmaal vast stond dat ik zwanger was, beslot ik meteen dat ik geen andere reele optie had behalve het laten plegen van abortie. Mijn vriend was het hier niet mee eens. Hij was heel blij met de zwangerschap, maar ik wist dat de beslissing bij mij lag. Ik zag in dat het niet reeel was om te denken dat wij op ondze jonge leeftijd een kindje konden opvoeden. Ik denk nog steeds dat als ik mijn zwangerschap had afgemaakt, wij onze eigen toekomst en die van ons kindje in de weg zouden staan.

Ik ben het nog steeds eens met de beslissing die ik toen heb gemaakt, hoewel ik soms wel denk: "ik had nu een kindje van 6 kunnen hebben. Die zou dan nu naar groep 3 gegaan zijn en leren lezen en schrijven." Dat hoort erbij, maar ik ben blij met mijn leven nu.

Ik hoop dat meisjes en vrouwen wat steun kunnen halen uit dit verhaal, want het kan heel moeilijk zijn om een abortus te overwegen of te laten plegen. Ik raad iedereen aan bij het maken van een beslissing niet alleen aan nu te denken, maar ook aan de toekomst en alles wat komt kijken bij het krijgen van een kindje.

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X