Abortus

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Abortus
Op zoek naar Abortus? - Zoek Abortus in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Abortus, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp verwijderen uit favorieten lijst Abortus > Forum > Mijn abortusverhaal > was het de juiste keuze?
  Lies  1. Geplaatst op 15 september 2011 om 18:00 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,
mijn naam is Lies. Een goed jaar geleden ben ik getrouwd met mijn vriendje waar ik al 2 jaar een relatie mee had.
De dan van onze trouw was super echt hoe het zou moeten zijn.
Mijn vriend was illigaal in het land dus hij kreeg zijn papieren door te huwen met mij.
De eerste paar dagen waren ook nog ok, maar dan begon het. Hij zei, ik moet niet meer acteren, we zijn getrouwd, je ben van mij. Ik kan doen en laten wat ik wil.
Elke dag opnieuw ruzie, woordwisseling. Hij was enorm koppig geworden en wou steeds zijn wil, nu em meteen.
Ik heb gehuild, ik kan op het einde niet meer ademene. Lichamelijk heeft hij me nooit aangeraakt, maar psychisch... ik moch niet eten wat ik wou, niet praten met wie ik wou, niet praten hoe ik wou, mocht de kledij niet dragen die ik normaal droeg, enz....
Ik werd gedomineerd op ALLE vlakken. Zoveel nachten heb ik me opgeofferd om gewoon van zijn gezeik af te zijn.
Ik heb een vriendin die inzag dat het niet goed ging met mij, ze heeft mij enorm gehoplen, Ze heeft zelfs met mijn ex gevochten en gediscutieerd.
Ik heb even bij haar gaan wonen en heb terug wat kracht gevonden maar toen ik terug ging was het weer hetzelfe. Nu zei hij, jij europeese vrouwen , geen respect je gaat toch scheiden van mij. IK EIS EEN KIND!!!!! dan heb ik u niet meer nodig.
Hij nam mijn pil af en hield mijn cyclus bij. Ik heb gevochten amaai maar, ... op het eind had ik gewoon de kracht niet meer.
Ik heb maar 2 keer toegegeven en voila ik had prijs.

Ik heb geweent en was heel triest. Ik ben bij mijn vriendin gaan wonen en ik kwam erachter dat ik een tweelimg verwachte. Ik wist niet meer wat te doen. Mijn vriendin is een alleenstaande moeder. Ik heb haar miserie en pijn gezien.
Zij doet al het werkt en ÷oeite en papa komt 1 dag in de week een paar uur en papa is de beste.
Ik heb de situatie met mijn gynecoloog besproken, hij zei dat ik een keuze moest maken. Dit was de ergste week van mijn leven.
Welke kwaliteit zouden deze kindjes hebben, ik alleen werken werken werken. Papa die af en toe eens hallo zegt. een gebroken gezin,....
Ik heb besloten om mijn zwangerschap te onderbreken.

Nu ben ik 4 maand later, langs 1 kant ben ik blij en opgelucht. Ik ben aan het scheiden. Begin terug wat contact te hebben met mensen en heb een job. Mijn ex is boos en gefrustreerd en.... trek ik me niet aan
Maar ik heb ook die nachten, dat ik aan mijn tweeling denk, ik mis ze eigenlijk. ik had leven kunnen geven en twee kinderen opvoeden.

Een mes dat langs twee kanten snijdt.

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X