Abortus

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Abortus
Op zoek naar Abortus? - Zoek Abortus in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Abortus, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp verwijderen uit favorieten lijst Abortus > Forum > Ongewenst zwanger > ongewenst zwanger
  18jarig Mei..  1. Geplaatst op 06 februari 2011 om 20:18 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hey mensen,
Ik ben een meisje van 18 jaar en ben ongewenst zwanger..
Ik weet niet juist hoelang ik zwanger ben, maar ik ben wel al langer zwanger dan 12 weken denk ik.
Zou er een oplossing zijn om zelf een middeltje te vinden om een miskraam te krijgen, want ik kan echt nog geen kindje krijgen, want ik kan dit echt nog geen toekomst geven
Ik weet dat dit erg is, maar ik kan nog echt niet zorgen voor een kindje en abortus gaat niet meer na 12 weken dus..

Alvast bedankt voor diegene die mij willen helpen.

Kim  2. Geplaatst op 14 mei 2011 om 15:54 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 06 februari 2011 om 20:18 schreef 18jarig meisje het volgende:
Hey mensen,
Ik ben een meisje van 18 jaar en ben ongewenst zwanger..
Ik weet niet juist hoelang ik zwanger ben, maar ik ben wel al langer zwanger dan 12 weken denk ik.
Zou er een oplossing zijn om zelf een middeltje te vinden om een miskraam te krijgen, want ik kan echt nog geen kindje krijgen, want ik kan dit echt nog geen toekomst geven
Ik weet dat dit erg is, maar ik kan nog echt niet zorgen voor een kindje en abortus gaat niet meer na 12 weken dus..

Alvast bedankt voor diegene die mij willen helpen.

Hoi hoi,

Een beetje erg laat. Hoop voor je dat het gelukt is. In ieder geval wil ik je meegeven dat een abortus gedaan kan worden tot 22 weken. Ik ben zelf zwanger nu, 17 jaar, en heb dus net zelf die informatie gehoord van m'n huisarts. Hoop dat t is gelukt!

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X