Abortus

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Abortus
Op zoek naar Abortus? - Zoek Abortus in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Abortus, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp verwijderen uit favorieten lijst Abortus > Forum > Algemeen > Abortus en wel of geen spijt
  Carlinke Ja..  1. Geplaatst op 24 september 2010 om 13:05 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Beste lezeressen,

Voor het televisieprogramma Jong ben ik op zoek naar jonge vrouwen (tussen de 18 en 28) die een of meerdere abortussen hebben ondergaan.
In dit programma willen we deze vrouwen een platform bieden om hun verhaal te vertellen. Zo hopen we meer begrip voor vrouwen in soortgelijke situaties te creŽren en vrouwen/meisjes die ongewenst zwanger zijn een beetje te kunnen helpen bij de moeilijke beslissing die ze moeten maken.

Om beide kanten van het verhaal te horen, zijn we op zowel opzoek naar vrouwen die extreem veel spijt hebben van de abortus en naar vrouwen die totaal geen spijt hebben.

Heb jij een abortus ondergaan en zou jij je verhaal misschien wel op tv willen vertellen? Neem dan contact met mij op via cjansen@eo.nl of 06-22628657. Ook als je nog niet zeker bent of je op tv wilt, ben ik erg benieuwd naar je verhaal en ervaring.

Alvast bedankt en hopelijk spreek ik je binnenkort!

Carlinke Jansen
Televisie Redacteur Jong

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X