Abortus

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Abortus
Op zoek naar Abortus? - Zoek Abortus in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Abortus, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp verwijderen uit favorieten lijst Abortus > Forum > Mijn abortusverhaal > Interview Cosmopolitan
  Anne  1. Geplaatst op 19 januari 2010 om 17:30 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo iedereen,

Voor het tijdschrift Cosmopolitan ben ik op zoek naar een vrouw (leeftijd 25-32) die onbedoeld zwanger raakte van een vakantieliefde, en toen voor een moeilijke keuze kwam te staan: abortus of niet?

Cosmopolitan gaat integer met dit onderwerp om: uiteraard kan je anoniem blijven, ook mag de tekst voor publicatie worden nagelezen. Het wordt dus zeker geen 'sensatieverhaal'.

Ik hoop op reacties, ik hoor graag van jullie.

Hartelijke groeten,
Anne Broekman
anne@cosmopolitan.nl

Loes  2. Geplaatst op 23 maart 2010 om 11:02 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo iedereen,

Ik ben een leerling uit 5 atheneum en voor het vak ANW (algemene natuurwetenschappen) moet ik een verslag over abortus schrijven. Daarvoor ben ik ook naar iemand op zoek die onbedoeld zwanger raakte en ook voor de keuze kwam te staan of ze wel of geen abortus zou plegen.

Het maakt voor mij niet uit hoe oud u bent.
Ik zou graag met iemand in contact willen komen die ervoor open staat en waarmee ik via de mail of telefoon een interview kan afnemen. Het interview blijft uiteraard geheel anoniem.

met vriendelijke groet
Loes, Ashram College
104973@ashram.nl

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X