Abortus

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Abortus
Op zoek naar Abortus? - Zoek Abortus in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Abortus, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp verwijderen uit favorieten lijst Abortus > Forum > Ongewenst zwanger > 2de keer ongewenst zwanger
  Evi  1. Geplaatst op 13 augustus 2009 om 09:06 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo ik ben evi
23 j
ben voor de 2de keer ongewenst zwanger
de 1ste keer was 2 j geleden toen ik 20 was (ben juist 23 geworden)
toen heb ik abortus gedaan wegens financieele problemen geen vast werk enz .
nu ben ik al 2j samenmet mijn vriend , en terug zwanger
hij wilt dat ik abortus doe omdat het tussen ons niet ect zo goed meer gaat , we kunnen er aan werken het zijn enkel kleine ergernissen dus gemakkelijk op te lossen.
maar ik heb schrk dat als ik een tweede keer abortus doe , ik er helemaal onderdoor ga gaan.
ik denk dat ik het niet aan zal kunnen
maandag 17 gaan we naar de gyne , in gasthuisberg leuven.
dan zou ik 6 weken ver zijn.
ik hoop dat hij zal bijdraaien.
maar denk het niet .
kan iemand me mss vertellen wat jullie zouden doen ?
ik ben echt de weg kwijt nu .

Daphne  2. Geplaatst op 18 augustus 2009 om 09:23 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo evi

Ik zou zeggen je eigen gevoel volgen ,ik heb mij vorig jaar ook laten beiinvloeden door anderen en heb daar zeer veel spijt van .iedereen spreekt over al de nadelen ervan zet alles zelf ff op een rij en denk er alleen over na.Want alleen jij zal er over moeten beslissen.Stel dat je het vruchtje houd zal je het zeker heel graag zien .En als je het even moeilijk krijgt bestaan er heel veel centra voor jonge alleenstaande moeders.

kop op
groetjes

Poes  3. Geplaatst op 12 november 2009 om 12:58 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 18 augustus 2009 om 09:23 schreef Daphne het volgende:
hallo evi

Iedereen spreekt over al de nadelen ervan.

Omdat de mensen die gelukkig zijn met hun beslissing deze dingen niet meer posten op internet en het als een gedane zaak beschouwen. Iemand die opgelucht is over deze kwestie houd het liever voor zich als dat met iedereen in zijn omgeving te bespreken...

Kijk vooral realistisch, stel je zelf de vraag of je wel moeder wil worden, of je er voor kunt zorgen en besef vooral heel erg goed dat je een alleenstaande moeder kan worden en dan sta je er alleen voor. Een kind is heel erg veel werk, onderschat dat niet. Om het maar niet over de financieŽle aspecten te hebben. Succes

Yba  4. Geplaatst op 08 januari 2010 om 10:52 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 12 november 2009 om 12:58 schreef Evi het volgende:
hallo ik ben evi
23 j
ben voor de 2de keer ongewenst zwanger
de 1ste keer was 2 j geleden toen ik 20 was (ben juist 23 geworden)
toen heb ik abortus gedaan wegens financieele problemen geen vast werk enz .
nu ben ik al 2j samenmet mijn vriend , en terug zwanger
hij wilt dat ik abortus doe omdat het tussen ons niet ect zo goed meer gaat , we kunnen er aan werken het zijn enkel kleine ergernissen dus gemakkelijk op te lossen.
maar ik heb schrk dat als ik een tweede keer abortus doe , ik er helemaal onderdoor ga gaan.
ik denk dat ik het niet aan zal kunnen
maandag 17 gaan we naar de gyne , in gasthuisberg leuven.
dan zou ik 6 weken ver zijn.
ik hoop dat hij zal bijdraaien.
maar denk het niet .
kan iemand me mss vertellen wat jullie zouden doen ?
ik ben echt de weg kwijt nu .

Beste Evi. ik zie dat het inmiddels al een tijd geleden is maar wil in ieder geval nog een reactie geven. Ik zit nu in dezelfde situatie als jij en ik heb besloten niet te luisteren naar anderen maar wat wil ik zelf. Je moet zelf beslissen over je eigen leven, met of zonder kind. Dat kan dan misschien egoistisch lijken, en is het misschien ook maar je bent hier voor jezelf en niet voor een ander. Eigenlijk geef je aan dat je hoopt dat hij bij zal draaien maar wat wil je zelf. Ben je bereid om alleen voor het kindje te zorgen, want hij gaat ws weg. Kun je het aan. Heb je het kind wat te beiden? Kan je deze drie vragen met ja beantwoorden dan denk ik dat je er voor zou moeten gaan. Ik ben nu moeder van Jana een dochter van 7, en heb daarna een abortus gehad dus kan vanuit beide situaties als ervaringsdeskundige spreken. Die abortus draag ik derest van mijn leven met me mee. het was uiteindelijk wel de juiste beslissing wat ik was geestelijk niet stabiel genoeg voor een tweede kind. Nu ben ik weer zwanger, en de vader wil het kind niet.. Als ik lusiter naar mijn eigen gevoel is het kind welkom, dus ik hou het kind deze keer wel. Het heeft zo moeten zijn en ik heb genoeg hulp van een liefdevolle familie/vriendenkring.Zou heel graag willen weten wat je hebt beslotten. En hoe je je erbij voelt nu. Heel veel liefs een lotgenoot

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X